A Internet tot va i torna

dilluns, 21 de febrer del 2011

Fa ja unes setmanes que va començar la nova campanya de publicitat de Coca Cola que, com no, parla de la felicitat, de la vida i de creure en un món millor:




Com era d'esperar, les respostes i imitacions han aparegut més ràpid que tard.




Qualsevol empresa del tamany de Coca Cola sap que els seus anuncis tindran còpies i imitacions, això segur. No obstant això, qualsevol empresa del tamany de Coca Cola sap que igual que poden haver-hi còpies divertides com el video de Buenafuente, poden haver-hi, també, altres còpies que puguen perjudicar l'imatge de la pròpia Coca Cola. Ara ens trobem en aquest últim cas:



Coca Cola ha de saber, pense jo, que les seues campanyes poden tindre reaccions no positives. A més, amb un món globalitzat on a Internet l'informació corre de manera increïble, més encara. Este video pot donar-li més d'un malson a algú dins de Coca Cola. Esperem que no actuen com Nestlé i no vullguen censurar el video, la qual cosa provocará més difusió encara, sinó que responguen d'una manera creativa. Amb Internet no es juga...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada