Fa ja unes setmanes que va començar la nova campanya de publicitat de Coca Cola que, com no, parla de la felicitat, de la vida i de creure en un món millor:
Com era d'esperar, les respostes i imitacions han aparegut més ràpid que tard.
Qualsevol empresa del tamany de Coca Cola sap que els seus anuncis tindran còpies i imitacions, això segur. No obstant això, qualsevol empresa del tamany de Coca Cola sap que igual que poden haver-hi còpies divertides com el video de Buenafuente, poden haver-hi, també, altres còpies que puguen perjudicar l'imatge de la pròpia Coca Cola. Ara ens trobem en aquest últim cas:
Coca Cola ha de saber, pense jo, que les seues campanyes poden tindre reaccions no positives. A més, amb un món globalitzat on a Internet l'informació corre de manera increïble, més encara. Este video pot donar-li més d'un malson a algú dins de Coca Cola. Esperem que no actuen com Nestlé i no vullguen censurar el video, la qual cosa provocará més difusió encara, sinó que responguen d'una manera creativa. Amb Internet no es juga...
Abandono el blog
Fa 13 anys
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada